luni, septembrie 21, 2009

Ultimate tribute to Michael Jackson...



His music will live forever...Acesta a fost moto-ul sub care s-a desfasurat ultimul omagiu adus de romani regelui muzicii pop. 


Cat pe ce sa ratez...

Se anuntase  din timp evenimentul de duminca, dedicat lui Michael, organizat in Capitala, insa, eu am uitat acest lucru desi tineam sa paticip la manifestare. Asa se face ca, in ziua cu pricina, la ora 19.00 eu si Dan auzim la observator "din intamplare" stirea despre ce urma sa se desfasoare "in cateva minute" in Piata Presei Libere. Nici nu se pune problema ca in 10 minute noi eram deja pregatiti sa mergem la eveniment. Dar, cum un ghinion nu vine singur, avem surpriza sa constatam ca in parcarea de langa blocul nostru, altadata plina de taxiuri, nu  mai era nici o masina disponibila. Dupa aproximativ 10-15 minute, gasim un taxi liber si il acaparam !!! In alte 15 minute am ajuns la acolo unde omagierea regelui pop deja incepuse. 



O seara speciala...

Lume multa, un ecran proiectat pe cladirea Bursei Romane de Marfuri,

imaginea lui Michael Jackson in timpul diferitelor concerte

 

muzica la maxim, magazine improvizate in care puteai gasi orice material legat de artistul regretat si multe aplauze...asta am gasit atunci cand am ajuns in Piata Presei Libere. 


M is for Michael...

A fost mai mult decat frumos. Am urmarit concertele pe care Michael le-a sustinut in diferite tari, adevarate spectacole pe care artistul ni le-a oferit...Michael a fost intotdeauna inconjurat de milioanele de fani care il adorau si inca il adora. Am ascultat piesele lui exceptionale, i-am urmarit prestatia de milioane, am dansat si l-am aplaudat pentru ca merita. Asta am facut eu si toti cei prezenti acolo. In plus, unii dintre fanii romani ai lui Michael au aprins lumanari si au purtat tricouri cu inscriptia numelui si a imaginii idolului. 



Organizatorii evenimentului au adus o masuta acolo, pe care au asezat o carte cu pagini goale, carte in care foarte multi au scris cate un mesaj pentru Michael, cel ce sigur ne privea de acolo din cer. Nici eu nu am facut exceptie. I-am dedicat lui Michael Jackson cateva randuri in care imi exprimam atat regretul, ca nu mai este printre noi, cat si faptul ca muzica lui va trai pentru totdeauna. 



Recunosc...

Recunosc, ca nu am fost o fana infocata a lui Michael, nu eram obsedata de muzica lui si nici nu lipeam prin casa afise cu imaginea sa. Dar, asta nu inseamna ca nu trebuie apreciat un om care a reusit sa schimbe o lume intreaga, sau mai bine zis, sa o atraga. Nu exista stat in care sa nu se fi auzit de Michael Jackson si sa nu existe fani. Toti am asculat macar odata piesele sale, unii au crescut cu muzica lui iar acest lucru se vede.


In proiectia de ieri a diferitelor concerte ale lui Michael se vedea publicul extrem de numeros care era prezent la prestatiile regelui pop. Toti erau in delir atunci cand aparea Michael pe scena, unii chiar lesinau de emotie puternica...


Se stie ca Michael Jackson este fara precedent...este cel mai vandut om din lume, cel mai bun artist, cel mai bun produs de marketing sdar si cel mai apreciat cantaret. 

Acum, tot ce ramane de zis este : Dumnezeu sa te odihneasca in pace Michael!!! Noi nu te vom uita niciodata....Your music will live forever and we all know that M is for MICHAEL...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu