marți, septembrie 29, 2009

Imi cer scuze fata de voi toti

Eu scriu pe blog, atunci cand simt nevoia. De obicei, zilele mele sunt incarcate cu diferite treburi. Dar, atunci cand simt nevoia sa scriu, ma opresc din activitatile zilnice pentru cateva minute si postez ceva pe blog. Sincer, trebuie sa recunosc ca nu stau sa imi verific blog-ul foarte des, pentru a depista unele greseli. Drept urmare, cineva mi-a atras atentia asupra acestui lucru. 

Cineva mi-a trimis cateva mesaje in care ma anunta ca nu am scris corect unele cuvinte si nu am pus virgula acolo unde trebuia, in mod normal. Spun cineva, deoarece s-a semnat cu "anonim". 

Da, ma simt prost ca se intampla asta. Promit, ca de cum inainte, o sa fiu atenta la ceea ce scriu si imi voi verifica blog-ul mereu. 

Fiecare dintre noi greseste iar eu nu fac exceptie. Imi cer scuze fata de toti cei care imi citesc blog-ul. Hope, ca pe viitor sa evit astfel de situatii.

Eu nu sunt o persoana indiferenta. Imi pasa de tot ce se spune la adresa mea. Ma bucur, atunci cand mi se recunosc meritele si ma intristez, atunci cand sunt judecata pentru greselile mele. In cazul de fata, imi pare rau ca nu am respectat toate normele lexico-gramaticale. Eu am gresit  iar replicile nu au intarziat sa apara.  Asa este, trebuie sa imi fie "rusinik", domnule anonim. In mod normal, ar fi trebuit sa nu fac astfel de erori. Voi tine cont de remarca ta. Multumesc mult.

Un comentariu:

  1. Draga anonimule, data viitoare cand nu ai altceva mai inteligent de spus despre o postare pe blog, decat ca nu e o virgula pusa unde trebuie si eventual ca Doamne Fereste sa prescurtam vreun cuvant, abtine-te sau rezuma-te la a contrazice o idee.Sigur tu scrii corect tot timpul si pui virgula unde trebuie, chiar si pe messenger?

    RăspundețiȘtergere