sâmbătă, septembrie 19, 2009

Pro pentru miscarea de rezistenta

Sustin cu maxima hotarare manifestul lui Marius Tuca. Sustin directia Jurnalului National, deoarece m-am saturat sa vad atata ipocrizie, atatea persoane false, atatea idei banale si neinspirate si cel mai mult, atatea statuturi de pitipoanec si cocalari. Sunt satula sa vad poye pe hi5 cu toti copii care isi arata naravurile si stilul de viata mediocru. 


Eu nu fac parte din personele visatoare, care sunt convinse ca aruncand cateva cuvinte decente pot schimba lumea...si nici nu ma incadrez in categoria indiferentilor, care considera ca orice ai incerca sa faci sau sa zici este de prisos. Eu reactionez la prostie, sper in mai bine si daca pot spune sau face ceva nu ma dau la o parte. 


Nu suntem perfecti, asta este clar. Gresim cu totii, ca doar suntem oameni, dar, eu nu pot accepta unele manifestari lipsite de responsabilitate ale oamenilor. 

De ce sa arunci o hartie sau un pachet de tigari gol la cos, cand poti sa il arunci pe jos, exact langa cos...de ce sa reciclezi gunoiul cand poti arunca totul intr-un singur cos...de ce sa economisesti din resursele pe care le folosesti zilnic, cand poti sa consumi aiurea de la energie, pana la apa...de ce sa iti pese de mediu si de ce este in jur, atata timp cat tu mergi pe o strada curata...de ce sa citesti o carte daca poti sa stai toata ziua pe messenger...de ce si iar de ce...lista continua din pacate...

Nu spun ca eu nu fac aceste greseli, dar, incerc sa indrept aceste lucruri, atat cat pot eu...incearca si tu...si o sa iti dai seama cat de degradata ested lumea in care traim...try it, nu te costa decat o viata sanatoasa si un stil de viata educat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu