luni, martie 07, 2011

Reply la cine este Jenny


Made by I.M
Cine sunt eu? intreba Jennyoffice boy :)
” O persoana care inca de la interviul pe care l-am sustinut m-a facutsa vad ceva interesant. A stiut cum sa se puna in valoare, stia savorbeasca.  Mi-a pacut pentru ca a fost cred persoana care a vorbitcel mai mult la interviu!!! Si a fost excelent! Asta inseamna ca aremulte de spus si asa este.M-a impresionat de la inceput cu profesionalism, dorinta, putere…dece zic putere?! Pentru ca, inca de la primele intalniri, am mai vazutceva… cred ca de la am doilea personal meeting… si anume, opovara grea pe care o duce. Nu stiu cum, nu stiu de ce, dar am vazutasta. Apoi am continuat sa lucram impreuna…hmm… a fost cevaextraordinar, cand a stabilit intalniri din recomandari din a douasaptamana, cred, sau poate chiar prima,  fara sa fii avut o discutiecu mine in prealabil.Stau acum si ma gandesc foarte detasat la aceste lucruri, laintrebarea lui Jenny… si ce vad?! Profesional o persoanaextraordinara care ia inititiva, vrea sa fie mereu prima. Este un lideradevarat. M-a uimit si pe mine si pe ceilalti membrii din conducere,la intalnirea  de cariera, cu raspunsurile pe care le-a dat! Incredibil!Ce inseamna asta? Un mare talent si sunt convins ca mai are multede aratat. Acest lucru il poate face daca se pune in valoare, maibine ca acum.Ca manager m-a atins puternic, in momentul in care a castigatbrelocul. Si totusi, era nefericita.


 Ea a plans atunci in timp ce eueram extrem de fericit pentru ea. Dar ea…avea atatea pe suflet…pe19 ani pe care-i avea. In continuare am vazut o determinareincredibila in ea, vroia sa faca mai mult, ca sa ajunga in varf cat mairepede. Dar, cred ca am facut o greseala ca manager. La unmoment dat, ea a spus ca vrea sa faca mult mai mult iar eu…amprivit-o asa cum ma priveam pe mine, si asa cum se privea si ea….fara limite. Jenny avea si un program extrrem de incarcat lafacultate, cu recuperari, etc. A uitat ce era mai important. PE EA INSASI. S-a cufundat in recuperari, proiecte, examene, etc. Eu rezistdaca ma uit pe mine, pentru ca am o singura directie in care tragdar ea… in mai multe. Fizic nu rezista ca si mine.Si a venit Craciunul.


Jenny si-a propus foarte multe pentru 2010. Iar,eu sunt aici ca manager personal sa am grija sa se indeplineasca.Chiar daca intre timp au intervenit anumite lcururi care au zdruncinat-o puternic fizic si psihic, cum ar fi acea problema  de sanatate, cumar fi acea sesiune extraordinar de incarcata. Ea rezista desi au fostmomente foarte grele.Ca si manager am inteles ca lucrez cu un om puternic, dar cu unsuflet cald si sensibil, adica lucrez cu un om foarte dinamic, profund,complex. Am vazut foarte multe lucruri care chiar daca o loveau earezista, se ridica si continua si sunt convins ca pe viitor va face aceste lucruri mai bine.


A trecut peste nerealizarea anumitor teluripe care le avea, peste anumite ..sa le numesc dezamagiri  si totusivede din ce in ce mai bine ce insemna un astfel de cadru.Ce inseamna o astfel de munca, mai are foarte multe de invatat siaici se potrivete foarte bine : “Timpul numai avea rabdare”. Acestcitat i se potriveste foarte bine. De ce?! Pentru ca mereu este pefuga, mereu are ceva de facut, mereu gaseste ceva in care sa seimplice iar atunci cand o face si trage ca totul sa fie perfect…seconsuma foarte mult. Si invata si ea e parcurs cat de bine e sa nu teuiti pe tine, cat de important esti ca persoana pentru tine. Invata pascu pas care este gandul pe care trebuie sa-l aiba pentru a aveasucces. Am vazut capacitatea ei de munca, capacitatea de a faceceva si sunt convins ca pana la management mai este foarte putin.Si-i va fi usor,  pentru ca e lider prin definitia firii sale. Si aici, pentrua putea face acest lucru cat mai bine, trebuie sa invete sa delimitezelucrurile. Trebuie sa invete cum sa isi canalizeze energia, si anume,asa cum ea a spus, cand faci un lucuru, pai atunci pe acela il faci.De asemenea sunt singur ca incet, dar sigur ca se va grabi incet.Ma simt f .bine eu ca si manager al ei cand vad ca fiecare persoanadin birou o lauda! Managerii, directorii si altii de care nu-mi maiaduc aminte. Dar, cel ami important lucru este sa isi dea seama deacest lucru si sa il puna in valoare, sa creada in ea, sa stie ca eaeste cea mai importanta si mai puternica persoana din viata ei.Numai daca va reusi sa faca pentru ea ce este de facut, atunci vareusi si pentru ceilalti, ca manager.Sunt convins ca si ea la randul ei poate fi foarte buna, mai buna camine pot spune si ma bucur ca o spun. Tot ce are ea nevoie erabdarea, sa invete ca “Timpul are rabdare”, daca si tu ai rabdarecu el, sa invete ca el le vindeca pe toate, el le rezova pe toate.HMMM…


Un lucru este interesant aici. Imi spune ca sunt prea multelaude…Sunt laude dar poate si mai multe. Asta stiu si eu stie si ea. Dar, vareusi pe deplin in momentul in care va stii sa puna  anumite barieredespre care am discutat impreuna. Doar atunci energia ei va radiapeste tot si va obtine ceea ce-si doreste pe deplin. Stiu ca ea nu semultumeste cu putin…putinul nu este pentru ea pentru ca odemotiveaza, o demoralizeaza.JENNY ESTE O PERSOANA DE IMAGINEAre nevoie de succes pentru a da mai departe de 10 ori mai multsucces. Si sunt convins ca atunci cand va venii…o daaa…va fii ceva.Succesul e foarte aproape de ea dar uneori nu-si da seama. Totuleste aproape, dar, nu mereu are puterea de a se ridica  si trebuie undeget de care sa se agate, iar apoi ti se urca in cap! Va invata intimp cum sa treaca peste indoieli, peste ganduri negative, si vareusi sa gandeasca pozitiv tot timpul pentru ca atunci ii iese totul.Cred ca am si o comparatie pentru ea: este ca un atlet si ce vrea eaeste sa concureze direct cu atletii de top, poate chiar Usain Bolt.Uneori gustul victoriei trebuie simtit. Pentru a stii sa te bucuri cand insfarsit l-ai batut pe marele atlet, trebuie uneori sa stii sa mergi in ligata pentru a putea  trece in liga lor. Este ca si cu infrangerile. Daca nustii pierzi, nu stii sa castigiCe pot spune in final…Este  faptul ca Jenny este o persoana minunata, cu dorinte foarteputernice, cu teluri foarte mari, cu idealuri, cu onoare, o talent foartemare, oarte intelegenta ce sunt convins ca va reusii in cariera pentruca asta isi doreste si va arata mult mai multe pe viitor; va stii sadelimiteze, va stii ce inseamna sa fii un bun manager cand va stii safie cu ea manager mai bun, pentru ca are anumite calitati extraordinare.


Mult succes draga Jenny!!! “
Iulian Mogos, manager OVB ALLFINANZ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu