sâmbătă, septembrie 19, 2009

Ce mi-ar face ziua mai frumoasa??? Dar tu ce ai facut ultima data ca sa o viata mai buna?


Este o intrebare esentiala, cred ca pentru fiecare dintre noi...este o intrebare care te poate readuce cu picioarele pe pamant pentru ca presupune reflectare asupra propriei vieti...

eu, nu stiu ce as putea raspunde...nu stiu sau nu vreau sa ma gandesc la lucrurile care mi-ar face ziua mai frumoasa...nu pentru ca nu imi doresc acest lucru, ci pentru ca stiu ca e prea putin probabil sa ma parte de asa ceva...

constat cu oarecare dezamagire ca majoritatea lucrurilor care mi-ar face ziua mai frumoasa sunt lucruri materiale...restul,  pot fi sentimentale si de alta natura. Nu vreau sa devin o persoana care sta sub semnul materialismului....asta, daca nu cumva sunt deja...iar daca sunt, crede-ma ca incerc din rasputeri sa ma vindec...incerc sa uit aceasta obsesie...incerc sa nu fiu atat de pretentioasa si sa nu am atat de multe asteptari...sper sa si reusesc


Dar tie ce ti-ar face viata mai frumoasa?

Ce intelegi tu prin acele lucruri marunte care iti umplu inima de bucurie, iubire si de bine, in  general?

Care a fost ultimul lucru nebunesc pe care l-ai facut in ultima vreme? Ce ai facut ca sa iti imbunatatesti viata?


Poti sa imi raspunzi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu