sâmbătă, septembrie 26, 2009

Ea este alegerea mea


Este ceva cu adevarat frumos, este puternica, interesanta si extrem de incitanta...fie ca esti in fata sau in spatele ei, sentimentul este de-a dreptul unic. Atunci cand te gandesti la ea, iti apare un zambet pe buze si incepi sa visezi cu ochii deschisi. Iti imaginezi cum iti savurezi acea dragoste care arde continuu, simti acea mandrie si acea putere cu care te investeste...ea te scoate din sfera anonimatului si te introduce in realitate...ba mai mult, te ajuta sa razbesti in fiecare zi, astfel incat seara, cand te intinzi in pat, sa poti inchide linistit si fericit ochii si abia sa astepti sa te trezesti maine...de ce? Pentru ca fiecare zi este speciala, in fiecare zi se intampla ceva...in fiecare zi gusti din acea dragoste...si ii descoperi misterul mai mult ca ieri si mai putin ca maine.


Cine este ea??? 

Eu as intreba mai bine ce este ea...Pe mine, a stiut cum sa ma atraga inca din clasa a 8-a. Apoi, m-a ametit usor pe parcursul liceului, astfel incat, sa ma indragostesc de ea la facultate. 


TELEVIZIUNEA 

Eu nu am multa experienta...de fapt sunt incepatoare. Pana acum, am gustat putin din televiziune...si a fost atat de dulce.

Experienta mea a inceput in scoala generala. Am participat la un proiect derulat de TVR 1 denumit  News to Know: introducing democratic media to schools in Galati and Tulcea" despre promovarea valorilor presei libere". 

Apoi, am inceput sa pasesc tot mai mult pe acest drum si m-am implicat in elaborarea revistei "Arrubium" Macin, a liceului "Gheorghe Munteanu Murgoci", iar, dupa un an, am ocupat postul de secretar de redactie. Revista a fost premiata cu locul 1 pe judet pentru munca la nivelul elevilor de liceu. 

Odata intrata sub vraja mediei, am optat pentru Facultatea de Litere, specializarea jurnalism. In cursul anului de facultate, am facut practica la Antena 1 Constanta, practica decisa si dorita de mine insami. A fost o experienta frumoasa, pe care am incheiat-o cu un reportaj realizat de mine cu camera ascunsa. Am reusit sa obtin de la bisnitarii care faceau afaceri ascunse cu biletele pentru meciul Romania - Serbia jucat la Constanta, informatiile necesare. 

Am absolvit primul an de facultate si am fost contactata de o agentie de stiri video din Bucuresti pentru postul de reporter de investigatii. Am plecat pe perioada verii in Capitala si am lucrat la acest loc de munca. Aici, am invatat foarte multe lucruri. Am inceput cu o stangacie mare dar in final am razbit. M-am obisnuit sa manuiesc microfonul, sa reactionez, sa vin cu intrebari spontane si necesare atunci cand "tintele" nu au timp de tine. 


Dupa ce mi-am incheiat munca la aceasta agentie, am participat la un curs foarte incitant de initiere in arta televiziunii, pentru prezentator tv/stiri/reporter/redactor.

In final, am decis sa ma transfer la Bucuresti. Zis si facut. Dupa groaznice alergaturi ruta Constanta-Bucuresti si retur, am reusit sa ma transfer in anul doi la Facultatea de Jurnalism si Stiinte ale Comunicarii din cadrul Universitatii. 

Pe viitor,  imi doresc sa urmez Scoala de Televiziune Antena 1  sau Tv Academy (dupa buget). 

Abia acum, cand scriu, realizez ca am avut parte de o serie de activitati legate de pasiunea mea sau mai bine spus, dragostea mea, televiziunea. 

Imi place sa fiu in fata camerelor de filmat, imi place sa prezint realitatea, sa transmit oamenilor incredere si informatii importante, imi place si vreau sa invat din ce in ce mai mult. Din pacate, nu tot ce ne place este si posibil din punct de vedere financiar. Eu voi incerca sa fac tot posibilul sa imi ating telurile. Pentru mine este FOARTE IMPORTANT  acest lucru, pentru ca viata mea si cariera depind de acest lucru, pentru ca fac din placere (dragoste la prima vedere!!!) si nu din obligatie...si lista ar putea continua.


In final, tot ce as putea sa adaug este poate un sfat sau o "vorba buna" tuturor: este foarte important sa va indreptati viata catre ceea ce va place cu adevarat, undeva, unde va simtiti in largul vostru, unde puteti sa va depasiti limitele, sa va intreceti pe voi insiva. Asta pentru ca cel mai mare competitor, pe care il puteti avea in viata, este propria persoana. 

 9

4 comentarii:

  1. astia sunt studentii la jurnalism? cum intrati fratilor acolo, cand nu stiti sa scrieti?
    de fapt era.." nu accepta nimic (virgula),dar fii (caci nu e infinitiv sau altceva) mereu o provocare."
    mai pui si sus sa se vada bine, viitor "om de telviziune"...cred ca ai mari sanse sa razbesti in lumea aia de sacali:)..
    noroc sa'ti fie!
    ziua buna

    RăspundețiȘtergere
  2. Apreciez faptul ca mi-ai atras atentia. Si cu toate astea, daca am omis o litera sau am scris gresit un cuvant, asta nu inseamna ca trebuie sa ma judeci atat de urat. Din lipsa de atentie poti scrie gresit mai multe cuvinte. Cred ca fiecare dintre noi greseste, sau ma insel "domnule" anonim.
    ps. dc nu iti publici numele?

    RăspundețiȘtergere
  3. Domnule sau doamna anonim, faptul ca ai ceva cu actualii oameni de televiziune din Romania, acest lucru nu iti da dreptul de a avea ceva si cu viitorii jurnalisti. Poti sa ai ceva cu ei doar in momentul in care ajung sa lucreze la vreo publicatie sau televiziune si se intampla sa aiba greseli de tot felul.
    Atunci sari la gatul lor, pana atunci stai in baca ta. Si pentru a avea argumente solide in momontul in care te iei de ei, te sfatuiesc sa te informezi despre ce inseamna sa devi jurnalist.
    Dar pana atunci comentariile anonimilor nu sunt luate in seama de nici un viitor sau actual jurnalist.

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga domnule/doamna anonim/a, inainte de a face comantarii la adresa viitorilor jurnalisti, ai face bine sa te documentezi despre ce inseamna sa devi jurnalist.
    Si ai sa afli ca cei care nu-si dau numele, asa cum faci tu, nu sunt luati in seama, deci comentariile tale sunt nule.

    RăspundețiȘtergere