miercuri, august 05, 2009

Pentru cei carora le pasa de mine



"Ochii care nu se vad se uita" spune o vorba romaneasca. Dar cu sufletul ce se intampla?Eu inca incerc sa gasesc raspunsul.

What i am doing now?

Acum viata mea s-a schimbat foarte mult. Asa cum v-am mai zis de altfel. Am plecat din locul meu natal, din Carcaliu, jud.Tulcea la facultatea de pe malalul marii. Dupa ce am terminat primul an studentesc am hotarat sa plec din Constanta, acolo Acum sunt in Bucuresti. Incerc sa ma inscriu aici la facultatea de jurnalism, ca sa imi continui studiile. Intre timp mi-am gasit de munca in Capitala, ca reporter de investigatii. Este rampa mea de lansare pe plan profesional, deoarece aici am invatat ce inseamna cu adevarat munca de jurnalist, cu bune si cu rele. Si nu imi pare rau. Insa cea mai mare schimbare a mea o reprezinta mutarea cu prietenul meu. Acum, practic, totul s-a schimbat. Nu stiu daca am procedat tocmai bine sau daca cvumva m-am pripit cu alegerea facuta. Timpul imi va raspunde cu siguranta.  

The scene came to an end...

Modul in care am inceput postarea mea nu este intamplator...nu stiu cum as putea numi sentimentele care m-au facuut sa scriu asta... Desi sunt ocupata foarte mult, exista si momente cand ma gandesc la anumite lucruri din trecutul meu. As fi ipocrita daca as zice ca am avut pana acum o viata exemplara. Toti facem greseli, iar eu nu sunt o exceptie de la regula. Si cu toate astea nu pot sa nu "arunc" o privire in trecutul meu. Si aici ma refer la cineva care a fost odata alaturi de mine. Am crezut ca voi renunta definitiv la tot ce inseamna acea persoana...

Asa este...ochii care nu se vad se uita dar foarte mult. Nu am cum sa sterg din minte acea privire albastra ca cerul, care imi zambea sau ma ranea...si nu am cum sa uit sufletul...Vreau sa fiu o persoana puternica, tocmai de aceia am pastrat pentru mine numai cel mai frumoase amintiri. Acum, fiecare este pe un alt drum si fiecare are tot timpul din lume sa mediteze asupra trecutului mai mult sau mai putin fericit.                          It's over now...

What else is on...for me?

Noul meu drum il reprezinta Dan acum...cel care ma sustine cand imi este greu, care se bucura impreuna cu mine si imi acorda toata dragostea iar eu ii sunt mai mult decat recunoscatoare pentru tot ce face pentru mine. In schimb ii ofer baiatului meu aceleasi sentimente, aceiasi iubire de care si eu aveam atata nevoie.

Nu vreau sa par o persoana cu capul in nori, tocmai de aceia am scris toate astea doar pentru cei carora le pasa de mine si cunosc prin ce am trecut...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu