vineri, august 14, 2009

Un moment de fericire

Acum trei saptamnai in urma Dan si-a serbat ziua de nastere. "Si-a schimbat prefixul" :)) dar nu singur ci cu fratele lui geaman Nicu!!! Deci, am avut o petrecere la DUBLU!







Dan, Nicu si Nicoleta (prietena lui Nicu)stau cuminti la pozat...Bv, v-am invatat frumos :P




Baiatul meu a mai crescut un an!!! La multi ani sanatosi si plini de bucurii ii doresc din tot sufletul,pt ca asta este cel mai important!Restu vine de la sine...Я так люблю тебя




Dan preocupat sa isi taie tortul, dupa care saliva deja :))







Nu pot sa la urez baietilor decat multi ani fericiti si plini de realizari...



V-am aratat cateva poze ce surprind unul din evenimentele noastre de suflet...La multi ani tuturor si sper sa va petreceti zilele de nastere mai mult decat am facut-o noi!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu