joi, iunie 11, 2009

Welcome to my sunny day...I ain't never gonna shut you out

THIS ARE MY SUNNY DAYS...
Vorbeam ceva mai jos despre ignoranta cu care m-am trezit brusc, o ignoranta a ceea ce se intampla in jurul meu...vorbeam de un drum plin de dileme...o atitudine care il face pe celalalt sa sufere...
Insa am uitat sa vorbesc si despre  my sunny days...
Am gresit foarte mult intr-un timp atat de scurt...iar creative shot-ul meu cu siguranta ma acuza acum...Ce a fost in capul meu? nu stiu?De ce am facut asta?nu stiu...dar STIU ca am GRESIT. Am fost preocupata de multe lucruri, de multe probleme, care nu merita o atentie atat de mare si am ignorat ceva important...viata mea
Am primit mult dar nu stiu daca am oferit in aceiasi masura insa promit ca  ma voi revansa...
 
Pentru ca my sunny days inseamna    noi doi
Sunt unele lucruri in viata asta care nu se pot inlocui...iar eu am invatat ca trebuia sa apreciez fiecare secunda alaturi de cel care iti face sufletul sa zambeasca si sa iubeasca...
You're everything I need and more...  and i know i got my angel now....
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu