miercuri, august 05, 2009

Un reply pt unul din Creative Shot-ul meu

"Sa nu mai postezi ceva! Incearca, daca te razgandesti, sa fii personala pe blogul tau!" imi scrie in luna Mai intr-un comentariu, Elena.

Nu incerc sa zic ca nu ai dreptate, draga mea. Asa este, nu am fost in totalitate personala cu postarile mele pe blog, sau poate deloc. Dar pentru toate exista un motiv. Starea mea de spirit, care era, pe zi ce trecea, mai distrusa ma impiedica sa relationez cu cei din jur. Singurul sentiment care ma incerca era de izolare, de inchidere in sine.

Am fost obiectiva pe blog deoarece nu vroiam ca nimeni sa stie ceea ce simt, ceea ce gandesc. Nimeni si nimic nu a reusit sa ma motiveze sa imi schimb gandurile. Eram prea dezamagita de tot ce era in jurul meu, de toti cei care imi sunt prieteni, de cei care nu m-au inteles niciodata dar si de cei indulgenti cu mine.

Chiar mi-am facut "curaj" si am scris luna trecuta pe blog un articol care exprima subtil starea mea, in sine, dupa ce tu mi-ai atras de cateva ori atentia.
Acum am schimbat lucrurile din viata mea, dar inca nu pot spune ca am facut o miscare inteligenta. Las timpul sa imi arate acest lucru. Insa, dezamagirile nu mai contenesc...iar eu incerc sa fac tot ce pot ca sa trec peste ele.

Promit ca de acum, o sa incerc sa nu ignor lucrurile marunte din viata mea, pentru ca ele sunt de multe ori,cele mai placute. Azi am postat articole ca se poate de "personale" draga mea, desi recunosc ca nu am aceiasi energie, voie buna si optimism ca voi, tot creative shot-ul meu...

PS. MISS U ALL...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu