miercuri, august 05, 2009

Cerul meu nu mai este albastru dar am un SOARE pe el

Nu am nevoie de trei dorinte, am nevoie doar de una singura. Relatia noastra sa nu ajunga niciodata la final. Zi de zi, totul intre noi devine mai puternic, datorita tie.

INAINTE AVEAM UN CER ALBASTRU...SI CAND L-AM PIERDUT AM PLANS, DAR FARA SA STIU CA POT GASI MAI MULT, POT GASI SI UN CER CU SOARE. Acum tu esti acea sunny day a mea. Ai ras cu mine, ai fost langa mine cand am plans, ai stiut cum sa faci ca totul sa fie bine. Poate eu nu am daruit la fel de mult cum am primit dar am promis ca ma voi revansa.

De la tine am invatat ca trebuie sa merit mai mult penru ca pot mai mult. Daca anul trecut nu intelegeam unde am gresit si de ce sufar atat de mult, acum stiu ca de fapt, nu am cautat unde trebuia ceea ce aveam nevoie. Sufletul care sa imi fie alaturi si sa ma inteleaga de fapt nu se afla pe acel cer albastru si plin de nori ci pe acesta in care Soarele lumineaza fiecare zi...

Ultima dezamagire va ramane in inima mea pentru totdeauna dar va fi ingropata adanc de dragostea pe care o primesc si o ofer in fiecare minut...

We were made for each other out here forever...u have my heart and soul although I not always show you that...Ia liubliu tibea duja duja

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu