miercuri, septembrie 15, 2010

Imposibilul???

Draga Aurora,
Ma uitam ieri pe lista mea de messenger si ti-am vazut id-ul. Ce mi-a atras atentia a fost moto-ul Asociatiei heART-core, cea pe care o conduci : "Imposibilul ramane doar o provocare!"


Atunci m-am gandit sa "raspund neintrebata" la acest moto. Dupa cum poti vedea, eu scriu pe blog tot ceea ce gandesc. Acum eu asta gandesc...


Imposibilul devine posibil daca stii cum sa il provoci. Asta am invatat zilele trecute. Am vazut ceea ce pare imposibil. Am indraznit sa ma gandesc la o provocare. Stiu ca orice este posibil iar "imposibilul" nu face exceptie de la regula. Ai incredere in tine si in intuitie. Niciodata nu te inseala. Daca tu iti doresti ceva, in adevaratul sens al cuvantului, atunci acel ceva va fi real datorita tie. Puterea de a gandi si de a dori este mai presus de orice abilitate a omului. Iar efectul? Hmm...efectul poate avea o amploare inimaginabila.


Noi, oamenii, avem o putere exceptionala, dar putini stiu asta si mai putini stiu sa o foloseasca.Indrazneste si vei intelege ce spun. Dra nu uita un lucru esential: pentru a obtine ceva, trebuie sa fii pregatit sa renunti la altceva. Se numeste compromis. Viitorul se schimba in functie de deciziile noastre. Dar, fiecare decizie atrage si consecinte in urma ei.


Nu imi impun parerea...doar spun ce gandesc...iar daca ma insel, te rog spune-mi raspunsul tau. Mi-ar place sa vad si o perspectiva diferita a acestui subiect.

2 comentarii:

  1. de acord ,viata se bazeaza pe ideea de compromis...vrei o pereche de "slapi" misto sa te duci in club ,muncesti o luna sa -i potzi plati...prostia si luxul se platesc...e tot un compromis,te invit pe bogul meu

    RăspundețiȘtergere
  2. buna, Jeni.Sunt cristina Climov, de la rivista liceului.am gasit blogul tau aproape intamplator si imi place mult cum scrii.nu il stiu decat de vreo saptamana, dar sunt foarte placut surprinsa.Am zarit numele tau la avizierul fjsc cu o nota la un examen de diferenta.Am fost mirata si surprinsa.Ma aflu in aceeasi situatie ca si tine, am luni interviu ca sa ma trasfer de la iasi...si...te rog mult de tot,iti rezervi si 2-3 minte ptr mine intr-o zi sa mi povestesti cum e?te rog!am intrebari simple, de care aveai si tu cand ai intrat:Dsi sunt convinsa ca de la tine mi-ar placea cum suna ce fac astia la ei la facultate.te rooog!!!id-ul meu este climov_cristina@yahoo.com sau o cafea? un suc? in centrul vechi? incantata ca te-am gasit asa perseveranta in alea jurnalismului si ale scrisului,eu

    RăspundețiȘtergere