joi, mai 06, 2010

Raspuns pentru anonim

Sincera sa fiu, m-a surprins ceea ce mi-ai scris! Ai spus ca tu imi urmaresti blog-ul...iti multumesc pentru asta! Ceea ce gasesti tu pe aceasta pagina sunt gandurile mele. Eu scriu CEEA ce simt, ATUNCI cand simt. Daca te-au ajutat cumva articolele postate, ma bucur mult. Intrebarea mea este daca ai si tu un blog? Mi-ai cerut sa scriu ceva despre o problema care ta apasa foarte mult...asa o sa fac! Dar, as fi curioasa, daca ai putea sa imi spui mai multe despre tine! Iti propun acum...hai sa cunoasteam :)

2 comentarii:

  1. M-am bucurat enorm cand am vazut ca mi-ai raspuns l-a coment. Eu sunt fata cu problema aceea. Ma numesc Ileana, sunt din Resita si sunt in clasa a 8-a. Cam atat nu am blog si nici nu asi fii in stare, dar imi place enorm cum scrii tu. Abia astept sa scrii ce te-am rugat. Cred ca esti una dintre cele mai valorase scriitoare din Romania.

    RăspundețiȘtergere
  2. Blogul tau m-a surprins intr-un mod placut, acesta fiind motivul care m-a determinat sa-ti transmit gandurile personale.
    Probabil ca esti o talentata in ale scrisului si nu numai.
    Mult succes si voi urmari in continuare aparitiile viitoare.
    Ben

    RăspundețiȘtergere