joi, mai 06, 2010

E timpul sa radem putin :))

07.mai.2010


Sotia se adreseaza cu indignare catre sot:
- Iarasi te-ai imbatat! Ieri am fost cu adevarat fericita vazandu-te treaz.
Sotul:
- Astazi este randul meu sa fiu fericit!


Un ardelean vine acasa mai devreme de la camp si aude zgomote in
dormitor. Se duce in fuga si-si gaseste nevasta dezbracata complet,
intinsa pe pat, transpirata si gafaind...
-Ce-i ma, nevasta, ce ai?
-Am infarct.... zice ea.
Ardeleanul da sa fuga afara sa cheme pe doctor, cand copilul lui de 4
ani zice:
-Tata, tata, unchiu' Gheorghe este sub pat in pielea goala...
Ardeleanul fuge inapoi, ridica patura si-l vede pe Gheorghe sub pat
dezbracat si zice:
-Pai bine ma, nenorocitule, nevasta-mea moare de inima si tu umbli ca
un bezmetic prin casa in pielea goala de-mi sperii copilul...


Alinuta la scoala:
- Unde se gaseste cel mai mult zahar din lume, Alinuta?
intreba invatatoarea
- Pa, in Zahara.
- Bine Alinuta, dar acolo e praf.
                     - Dar ce, am zis ca-i cubic?


Un tip intra intr-o farmacie. Multa lume, inghesuiala.
- Nu va suparati, va rog sa ma lasati sa intru in fata ca am pe cineva la
pat. Oamenii cumsecade ii fac loc si ajunge la ghiseu.
Tipul se apleaca si spune:
- Ma grabesc foarte tare ca am pe cineva la pat. Va rog dati-mi 3
                      prezervative!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu