luni, martie 07, 2011

Cine sunt by I.M as friend


Este f greu sa raspund la intrebarea lui Jenny din acest punct de vedere. De ce? Pentru ca relatia bussiness are la baza relatia de prietenie si invers. Merg cap la cap.
Aici, sunt cateva lucruri mai profunde pe care le pot spune, pentru ca  in afara biroului am vazut si o alta faţa a ei. Din pacate, era o stare total negativista care exprima o oarecare durere. Si se simtea acest lucru. Era ca o fortareata, atunci cand am cunoscut-o eu. Zidurile inca ii rezistau dar inauntru, cetatea slabea. :(Ce vreau sa spun este ca am vazut foarte adanc in mintea ei si in sufletul ei.



Am vazut in timp cam toate aspectele: modul in care vede viata, modul in care sufera,  modul in care ii trata pe ceilalti. Am vazut ca mereu din putinul ei da si celor mai putin ajutorati. Am vazut ca incearca mereu sa ii impace pe cei din jurul ei, mereu sare in ajutor. Face foarte multe lucruri admirabile pentru foarte multe persoane dar se punea pe ea pe locul 2, 3 sau chiar 4. Chiar sunt importanti ceilalti? Se pare ca da, pentru ca o bucura mult bucuria altora. Dar, merita si ea bucuriile pe care si le doreste.
Am avut ocazia sa vad si cum se distreaza si am vazut ca ii place foarte mult acest lucru. Ii place sa aiba prieteni, sa iasa, numai ca de multe ori renunta la acest lucru de dragul altora. M-am bucurat enorm ca am reusit sa o aduc la un karaoke. Am vazut acolo o buna prietena, naturala, sincera, foarte placuta.
Am reusit sa am o aniversare de 23 de ani si o gala excelenta pentru ca a reusit, intr-un final, dupa “negocieri” de 3 ore sa vina la party. Isi dorea din tot sufletul, era entuziasmata. Se gandise cat de interesant va fi si ma gandeam cat de greu i-ar fi fost sa nu vina. Pana la urma, am reusit sa ne distram super in acea seara.



Discutand, in afara biroului, am observat ca este de fapt o persoana vesela. Cand are motiv este foarte  vesela si  imi place  mult asta. Este o persoana de incredere. Sunt convins ca daca un prieten are nevoie de ceva, e prima care sare in ajutor.
Ca amic pot sa spun ca ii prieste libertatea. Are nevoie de ea. De ce spun asta?! Pentru ca ea adora provocarile, noul. Am vazut aceste lucruri si citindu-i blogurile. Patrunzand in mintea ei si mai adanc, am vazut cum este ea de fapt: o buna prietena care a avut o mica organizatie plina de “nebuni” care au reusit sa faca ce multi poate nu ii credeau in stare.
Am reusit sa vad si motivul pentru care ea este asa. Acel suflet cald dar extrem de sensibil,  de care am spus este precum o meduza…imi vine in minte aceasta imagine poate putin exagerata din filmul “7 pounds” cand in final, will smith se sinucide …cu o meduza, o creatura minunata, sensibila dar si cu un tais. Pot spune ca o vad ca pe o persoana extrem de sociabila , de placuta…de gasca, care are multe de aratat. Amical, i-am spus ca de multe ori poate mai mult si uneori se subapreciaza…existand si momente in care face contrariul.


Am reusit sa aflu cum a ajuns in Bucuresti si am reusit sa aflu cum era in Constanta, doar ca aici am intalnit o Jenny ce avea aproximativ 23 – 25 de ani, in loc de cei 19, acum 20 de ani ai sai.
Inca este uneori pe la 22-24 de ani. SE INTREABA MEREU CINE ESTE…
Hmm…este simplu…este Jenny…este ea, dar Jenny este ”mult”…simti pasiunea  cu care face ea lucrurile ce-i plac. Daca-ti serveste un pahar cu suc e muult mai mult. Merita din plin tot ce isi doreste si profesional si personal. MERITA!!! SI ARE SI VA AVEA TOT !
Am o avalansa de idei si as putea vorbi foarte mult despre ea dar, momentan cred ca e de ajuns!!!
Have fun!
by I.M        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu