luni, mai 04, 2009

Tu plagiezi...eu piratez???



www.marketeuz.com

  In ziua de azi, plagiatul, nu mai este un cuvant tabu. Ne convine sau nu, dar toata lumea plagiaza si pirateaza la greu. Cine se ascunde dupa deget, negand aceste fapte, nu face altceva decat sa se minta pe sine. Piata muzicala, atat cea mioritica cat si cea internationala a cunoscut un "progres" extraordinar...oricine poate sa cante, putine farduri, putina voce lucrata, ca Slava Domnului, tehnologia ne ajuta destul, si gata suntem cantareti de mama focului. Si astfel deja s-a creat o balanta intre cerere si oferta: tu plagiezi, eu piratez. Nu vreau sa intelegeti ca eu sustin vreuna dintre aceste parti, ci doar imi exprim libera parere cu privire la industria muzicala actuala aflata intr-un regres de zile mari.    

                                                                

      www.infolegal.ro/                                               

 www.realitatea.net

  Pentru a ma face inteleasa mai bine, la final va voi oferi drept studiu un exemplu pe masura. Sustin campaniile anti-piratat, deoarece nu este corect ca si acei putini artisti adevarati, sa sufere pentru prostia altora. Dar, in special, sustin campaniile anti-plagiat, desi marturisesc ca nu stiu daca ele exista. Producerea pe banda rulanta a sutelor de piese industriale si plagiate, dupa nu stiu ce formatie in voga, sau o piesa mai veche, nu face decat sa duca in regres piata muzicala si mai ales sa distruga statutul celor care depun munca cu adevarat.

           

     www.orda.ro      

homepage.univie.ac.at

  Si acum am ales doua melodii, dragute zic eu, pe care v-as ruga sa le ascultati. Nu acuz nici una dintre cele doua piese de plagiat, ci doar vi le pun drept studiu: si                                ...insa lista nu s-ar termina aici...as mai avea mii de exemple de oferit dar ma opresc aici...concluziile va apartin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu