joi, noiembrie 11, 2010


Ce spun copiii despre iubire


Atunci cand cineva te iubeste, el iti spune numele intr-un fel mai special.
Stii ca numele tau este in siguranta in gura lui.
(Billy, 4 ani)
Iubirea este atunci cand o fata pune parfum pe ea, si un baiat pune apa de barbierit pe el, si pe urma merg si incep sa se miroase
(Karl – 5 ani)

Iubirea este o chestie care te face sa te razi atunci cand esti obosit.
(Terri, 4 ani)

Sunt doua tipuri de iubire: iubirea noastra, si iubirea Divina. Dar Cel de Sus le face de fapt pe amandoua, asa ca amandoua sunt bune..
(Jenny, 4 ani)

Iubirea este atunci cand mamica ii face cafea lui taticu, si gusta intai ea din cafea, ca sa vada daca a nimerit-o tocmai bine.
(Danny, 7 ani)

Iubirea este atunci cand te saruti tot timpul. Pe urma, dupa ce ai obosit cu sarutatul, mai vrei inca sa fii impreuna, si atunci incepi sa stai de vorba. Asa face mama si cu tata, dar arata teribil cand incep sa se sarute !
(Emily, 8 ani)

Iubirea este ceva care se afla in camera atunci cand deschizi cadourile de Craciun, si la un moment dat te opresti din despachetat si asculti cu atentie.
(Bobby, 5 ani)

Daca vrei sa inveti cum sa iubesti cel mai bine, poti chiar sa incepi cu un prieten care nu-ti place deloc.
(Nikka, 6 ani)

Iubirea este cand ii spui unui baiat ca-ti place camasa lui, si atunci el se imbraca cu ea in fiecare zi.
(Noelle, 7 ani)

Iubirea este ca o femeie batrana care traieste cu un barbat batran, si care sunt inca prieteni, cu toate ca se cunosc deja chiar foarte bine.
(Tommy, 6 ani)

Iubirea este atunci cand am avut concert de pian, si eram pe scena si mi-era frica. Cand m-am uitat in sala, toata lumea se uita la mine si nu zicea nimic, dar l-am vazut pe taticu’ zambind si facandu-mi cu mana. El era singurul care facea asa ceva, si atunci nu mi-a mai fost frica.
(Cindy, 8 ani)

Mamica mea ma iubeste mai mult decat oricine.
Pentru ca ea ma saruta intotdeauna seara la culcare.
(Clare, 5 ani)

Iubirea este atunci cand mamica ii da lui taticu cea mai buna bucata din friptura de pui.
(Elaine, 5 ani)

Iubirea este atunci cand mama il vede pe tata cum este, adica transpirat si nespalat, si totusi ii zice ca e mai frumos decat Robert Redford.
(Chris, 8 ani)

Iubirea este atunci cand catelusul vine si te linge pe fata chiar daca l-ai lasat singur toata ziua.
(Mary Ann, 4 ani)

Stiu ca surioara mea mai mare ma iubeste, pentru ca imi da mereu hainele ei, si ea trebuie sa mearga sa-si cumpere altele.
(Lauren, 4 ani)

O las pe sora mea mai mare sa ma certe pentru ca a zis mamica ca ea ma cearta pentru ca ma iubeste. Si atunci o cert si eu pe cea mai mica,
care este in fasa, si este asa de draguta, ca nu poti sa n-o iubesti!
(Bethany, 4 ani)

Iubirea este atunci cand mama il vede pe tata stand pe toaleta, si nu-i zice ca e dezgustator.
(Mark, 6 ani)

Cand iubesti pe cineva, atunci genele tale se arcuiesc in sus, si din ochi incep sa-ti iasa stelute.
(Kare, 7 ani)





Sursa: angi08

Un comentariu:

  1. fata te superi daca iti zic ca poti sa modifici youtubul ca sa nu mai fie asa de mari?
    Eu fac copy/paste d epe blogul lui ptruptrucea
    Ca sa micsorezi youtubu... modifici cifrele in editati HTML (cand postezi):
    width="480" il pui 380
    height="385" il pui 285
    sau mai mici... dupa cum doresti!
    astfel se micsoreaza fereastra!
    Frumos blog ai.Iarta-ma ca m-am bagat in seama.

    RăspundețiȘtergere