luni, martie 01, 2010

U don't know me at all

Asculta cuvintele sufletului meu...asculta strigatul lui...tot ce vrea el este libertate...

Este timpul ca dorintele mele sa se indeplineasca...si nimic nu imi va sta in cale...asculta cuvintele sufletului meu. Mintea mea se lupta pentru a gandi limpede...se zbate...pentru ca stie ca eu sunt mai puternica decat ar incerca cineva sa ma faca asa...

Vreau sa pot zambi...vreau sa ma simt libera, vreau sa pasesc inainte si sa nu aud vocea care ma opreste...

Stiu ca pot face orice. Atunci cand zambesc nimic nu imi sta in cale....nimic nu ma poate opri...

Vreau sa pot trece usor peste toate...sa ignor durerea si sa apreciez bucuria....Stiu ca pot face asta dar numai alaturi de tine...asa ca asculta cuvintele sufletului meu

2 comentarii:

  1. Bine spus...cand zambesti lumea e a ta, iar cand esti trista numai e nimic; acum as avea o intrebare pe care poti sa ti-o reamintesti mereu: ce e mai bine? sa stai si sa suferi sau sa te simti libera si sa poti face ce doresti? Cred ca ai mereu raspunsul si cheia cu tine; trebuie doar sa le vezi atunci, sa stii sa le folosesti.
    Mult succes!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Jenny tu esti tare si vei alege ce este bine pt tine. Tu stii asta. Fii tare!!!

    RăspundețiȘtergere