luni, februarie 01, 2010

Nu ma intoarce iarasi din drum



De ce vorbesti acum cu mine? De ce te-ai intors dupa atata timp? Orice incerci sa imi spui, acum, este in zadar.Iubirea ta imi lasa un gust amar...si in acelasi timp ma doare atat de tare. Ai ramas in sufletul meu, dar nu ai facut decat sa ma ranesti. Nu ma voi intoarce niciodata din drum, chiar daca fac o alegere proasta...
pentru ca

tu nu stii ce inseamna sa iubesti...

Acum nu mi-as dori decat sa te vad...sa vorbesc cu tine, sa aud lucrurile nespuse intre noi. Imi ceri mereu sa privesc inapoi...sa imi aduc aminte de clipele trecute...dar uiti ca ele ma dor atat de tare.
Nu, nu vreau sa mint...imi este dor de acel cer albastru...orice as da nu pot sa il uit...

TU NU STII SA IUBESTI

Mi-a fost atat de greu sa construiesc un zid intre noi si nu am sa iti permit sa il darami acum cu doar cateva cuvinte...Ai fost un actor excelent, ti-ai interpretat rolul ca un artist adevarat si meriti aplauze pentru asta...

Nu mai vreau sa sufar...destule lacrimi s-au scurs din ochii mei din cauza ta...si asta pentru ca am incercat sa fiu pe placul tau...am asteptat cu gandul la tine, am sperat cu gandul la tine, te-am iubit si ce am castigat? M-am ignorat pe mine destul de mult...de ce? Imi poti da raspunsul? Sau iti vei inclina iarasi privirea in jos si vei intoarce spatele?


Nu, nu vreau sa imi spui ca iti cer prea mult... :(




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu