luni, decembrie 06, 2010

Un weekend de milioane

In acest weekend am fost impreuna cu un grup de prieteni la munte, la Predeal.

Am ajuns acolo vineri (3 dec 10) seara in jurul orei 21:00. Vremea era linistita fara nici un pic de zapada. A urmat o petrecere pana in jurul orei 5:00. A doua zi, cand ne-am trezit, am ramas surprinsi de fulgii mari de zapada. Se anunta o zi promitatoare...asa a si fost! Dupa un mic dejun si o cafea am mers pe partia Clabucet...ne-am bulgaruit, ne-am ingropat in zapada unii pe ceilalti, ne-am dat cu sania pe partie, am inghetat putin si spre seara ne-am intors la vila...nu de alta dar aveam de continuat o petrecere :))

A fost o seara foarte interesanta, plina de surprize din partea prietenilor. In jurul orei 23:00 am iesit afara sa luam o gura de aer proaspat...era frumos....ningea linistit si extrem de des, asa ca am decis sa facem o plimbare prin Predeal, insotiti, ca de fiecare data, de noul nostru prieten, cainele Ursu', un ghid vesel si prietenos de la vila in care am fost cazati. Dupa doua ore ne-am intors la vila si am petrecut pana la 4:00.

Duminica, am inceput-o la fel...un mic dejun copios, o cafea, jocuri si glume. Am plecat apoi pe partie unde ne-am distrat mai ceva ca sambata. Vremea se incalzea iar zapada incepuse sa se topeasca ici - colo, insa nu atat de mult incat sa nu reusim sa ne ingropam reciproc in zapada...

Dupa ce am "sters" partia de zapada si ne-am udat din cap pana in picioare de zapada topita de pe haine si de sub ele, am plecat sa luam pranzul la un restaurant foarte dragut. Acesta era si ultimul "to do" al zilei in Predeal.

La ora 17:00 ne-am strans bagajele si am plecat spre Bucuresti. Cu ce m-am ales de pe urma acestei mini vacante? Cu peste 600 de poze, cu prieteni noi, cu amintiri frumoase si cu o pauza meritata...

In concluzie, a fost un weekend de milioane! Dovada o puteti vedea pe profilul meu de facebook, unde am o serie de poze... Jenny's facebook